Är det nu jag ska omprioritera mitt liv?

ååh hjälp.

Jag har lagt märke till att jag börjar varende inlägg med "ååh hjälp"

Men jag åker ju hem snart. IMORGON.

Det är såna här lägen som jag är glad att jag köpte en jättebra mascara igår. Som inte kladdar alls... den är verkligen megabra. Och i Sverige skulle den säkert kostat dubblat!

Nej... det här gör mig deppig.

Aldrig. Mer. Billigt. Smink.

Aldrig. Mer. Sephora.

ALDRIG MER SEPHORA??!!!

MEN DET ÄR JU FÖR I HELVETE MITT HEM.... min fristad. Jag känner mig alltid så himla lugn på Sephora. Bland allt smink. Där allt är möjligt.

Till exempel den där mascaran åt höger kan göra världens underverk. Som min mascara. Och därborta finns det hundratals ögonskuggor. Som glittrar. I olika färger. Och där, där finns en hel avdelning med mineralsmink, och en sminkös som hjälper dig att applicera alltihopa. OCH DU BEHÖVER INTE ENS KÖPA NÅT!!!

... du kan liksom bara dra dit. Gratis.




Är det nu jag måste omprioritera mitt liv?

Kommentarer
Postat av: kusinen

valkommen hem! men fortsatt att skriva! fan det ar sa kul att lasa vad du skriver!

ses i orebro i juli!

kram jessica!

2009-06-02 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0