Hej. JAG LEVER.

Hej.

JAG LEVER!


Campade gar bra. Eller ratt sa bra. Jag overlever. Min grupp bestar av fem tyskar, en britt och MIG.

Alla over 25.

Jag ar yngst. Men dom tycker om mig anda!

Hittill har jag: kollar runt i San Fransisco, Santa barbara, sett pa nar en kille raddat en sal (ah det var sa fint!), kikat runt i hollywood och cyklar och badat pa Venice beach. Idag hann jag med Newport beach. Jag vet vad ni tanker. OC!!!

Ibland kanns det som Californien har oppnat en helt ny varld for mig. En varld som inte varit syndlig for mig pa ett helt ar.

Killarna ar snygga har pa riktigt!!!

... inklusive min guide. men han sover inte i talten med oss.

Tyvarr.

Nu ska jag spela "jag har aldrig" med 25 plussare.

Onska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: mam

jätte många grattiskramar till dej o önskar dej en fin dag presenterna kommer i juni kram mum

2009-05-10 @ 19:13:55
Postat av: cleo

grattis tina! Vi saknar dej såå mkt nu ärdet bara 23 dagar tills vi ses /mjau cleo o rockie

2009-05-10 @ 19:18:15
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:51:46
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: erika

gud det där med tält alltså...

2009-05-17 @ 23:47:18
URL: http://knivskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0