Tillbaka:

ååhej

jag är tillbaka. Ni kan andas ut. NI KAN BÖRJA LEVA IGEN!!!

.. för jag antar att det är så det varit utan mig.

meningslöst
grått
tråkigt

MEN DET ÄR LUGNT. Jag är här nu.

Jag har nog haft den mest roliga, underbaraste, perspektivgivande resa någonsin. Jag känner mig liksom berest. Min vyer har öppnas. Ungefär.

Till exempel vad som är viktigt i livet. Jag har hela tiden tänkt att jag ska plugga, få bra betyg, ett framgångsrikt jobb.

Men är det verkligen viktigt längre? Varför kan jag inte bli något annat. Typ... dykintruktör i thailand?

haha okej. Jag har ett vagt minne om att jag dykt en gång och då höll jag på ett dö. Men något annat! Det finns säkert något slags äventyrligt arbete. I världen. För mig. Som inte innehåller höjder, fiskar eller farliga djur.

Eller??!!


 

Kommentarer
Postat av: blogg_boy_90

HAHAHA dykinstruktör, det skulle jag vilja se ;)



Snart äre hemgång! Glöm för i helvete inte att köpa med allt du ska :)/ bror

2009-05-25 @ 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0