Tinas aupair-års-resume:

Ah just ja. Jag glömde.

Jag har en till sak att lägga till på min aupair-års-resume

Antal gånger jag har:

Repat bilen: 3... eller fyra. Men en gång körde en tant in i mig. Så det räknas inte. Även om jag tvärbromsade.. på en femtioväg.

Tagit eld på diverse saker:
2 (jag håller mig nu borta från tändare... etc.)

Dränkt min(a) ipod i cola light: 2

Antal gånger jag låst in hunden i bilen:
1... men hon gillade det och hon uppskattade verkligen det riktiga livet efteråt!!! Vi skulle kunna säga att det var bra och lärorik upplevelse. Typ.

Antal gånger jag varit på strippklubb i Vegas: 1 (eller, jag skoja bara, hahahaha... mamma.)

Antal gånger jag har cyklat:
2

Antal gånger jag har åkt bil: 235432. Drygt.

Antal gånger jag har börjat en konversation med: "Hi my name is Tina, I am an aupair and I come from Sweden": Över två mindre än 435




Vi skulle kunna konstatera att jag har haft ett lyckat år.

(ingen har ju dött i alla fall)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0