Jag och min granne.

Halåååå hjääälp.


Jag fick just reda på att sångaren i mitt favvoband (matchbox 20) bor i WESTCHESTER.

... JAG BOR DÄR OCKSÅ!!!!!!!!

..tänk...tänk... om jag sett honom ute i affären... utan att veta att det var just han? Tänk om vi har gått förbi varandra, tänk om det var han som tutade på mig som en galning för jag inte körde fast det var grönt ljus??

TÄNK OM.

Jag tror jag ska tänka mer på sånt när jag är ute och kör med bilen. Vem var det jag nästan krockade med därborta? Vem gav mig fingret vid den där korsningen?

Man vet ju aldrig. Menar jag.

Åh jag kan verkligen tänka mig hur underbart det vore att träffa varandra. För vi vet ju mycket väl att varenda låt handlar om mig. Och mitt liv. Utan att vi träffats. Men ändå.

Så himla självklart.

Och då bara står jag där. Helt plötsligt. Och han säger "men oj, det är ju du!" och då säger jag "precis, det är ju jag" och vi ler mot varandra och allt är helt perfekt. Han berättar vilken inspirationskälla jag varit för honom och jag berättar att den första låten i det senaste albumet sååå handlar om min första kille.

Sen skrattar vi lite lättsamt och han säger "ja, hehe jag kände på mig att han var ett jävla svin" och jag nickar och ler och inser att äntligen, äntligen finns det någon som verkligen.. liksom... förstår mig.




Eller så låtsas han om som ingenting. Men vi satsar på det här.








Kommentarer
Postat av: moster

Hej syskonbarn

Snart är du hemma. Vi syns nästa fredag kl 13. De andra kommer med.

Många kramar från moster!

2009-05-29 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0